marți, 15 septembrie 2015

La început

Inițial am utilizat platforma blogspot pentru afișarea unor păreri și informații despre comunitatea din care fac parte, satul, raionul meu. Am reușit să schimbăm împreună cu echipa noastră mentalitatea administrației publice locale privind deschiderea față de cetățenii săi.
Apoi am încercat să influențez opinia publică prin propriile profile de pe rețelele de socializare. Mult mai greu... Mulți anonimi, profile false, e greu să lupți împotriva unei armate de oameni capabili sau mai puțin, care primesc în fiecare dimineață 2 pagini de teze care trebuiesc roase pe toate spațiile de dezbateri...
Acum am decis să afișez părerile proprii despre fenomenele publice actuale în această formă. Dar subliniez că părerile mele sunt formulate în baza informațiilor din interior, din cadrul mecanismului de luare a deciziilor! Și la sigur acest noutăți la știri nu le prea veți vedea! 
PS nu promit că voi scrie zilnic, dar la toate temele importante!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu