luni, 5 octombrie 2015

Puțini sunt oamenii în fața cărora mă închin!

În societatea zilelor noastre Oamenii în fața cărora simți că trebuie să faci o plecăciune îi poți număra pe degete! Dintre cei care îi cunosc eu- majoritate sunt pedagogi, oameni cu carte și cu o experiență de viață foarte bogată. Și nu vorbesc de profesori, sau educatori în general, ci de acei unicali care transmit învățăceilor totul, știința, dragostea de carte și în primul rând verticalitatea individului modern!
Am trecut prin mâini de aur, am avut profesori deosebiți! 
Chiar din primele clase lecțiile de viață au fost mult mai importante decât a scrie sau a desena!

Mă închin a câta oară, Stimații Pedagogi! Să fiți mereu tineri în suflet, stoici în gândire și darnici cu cunoștințele DVS!
Aș da zile din viața mea să mai stau pe băncile facultății să ascult povețe despre cum să învățăm a trăi corect!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu