joi, 31 decembrie 2015

2015 - un an solicitant

Anul 2015 a fost unul plin cu evenimente. Economic cu toții am simțit repercusiunile unei infracțiuni bancare fără precedent, iar un oligarh a trimis în demisie vreo 3 guverne pentru că nu răspundeau la telefon, agricol a trebuit să trecem peste condiții meteo necaracteristice zonei și embargouri artificial create la comanda unor partide din Moldova, politic a fost cel mai instabilă perioadă dintotdeauna, geopolitic suntem la granița a 2 forțe mari care se macină....

Pentru mine și familia mea a fost cel mai productiv an! Poate doar peste câțiva ani să apară asemenea productivitate! Cei apropiați vor înțelege că nu mă refer la venituri(care tare nu au mai sporit), nici la funcții sau promovări!
Mulți au încercat în 2015 să-mi pună diferite etichete, m-au desenat cu diferite caracteristici, au încercat să-mi pună în cârcă multe greșeli ale altora sau ale lor!
Am aflat care este valoarea multora(inclusiv bănească)!
În vară cu suportul nemărginit al locuitorilor satului Bardar am devenit consilier sătesc și raional! Iar după asta am demonstrat alegătorilor care m-au susținut că interesul public, în orice circumstanțe, va prevala întotdeauna asupra celui politic, personal și de familie! Plus că la nivel de raionul Ialoveni am făcut una dintre cele mai sincere alianțe PL + PLDM și care se va dovedi foarte productive în frunte cu președintele raionului Dimitriu!

La nivel profesional, am schimbat 3 locuri de muncă, în toate beneficiind de ajutorul unor colective capabile și profesioniste. Concluziile pentru viitor sunt făcute, la anul schimbăm „plastinca” și rezultatele vor fi mult mai palpabile!
În cadrul ANSA am creat de la zero Direcția Analiza Monitorizarea și Evaluarea Politicilor, cu tot cu regulament și cu fișele de post necesare.
La Ministerul Agriculturii și Industriei Alimentare am reușit să punem bazele pentru prima dată a unor regulamente moderne de repartizare a subvențiilor(cu repartizarea concretă a atribuțiilor: elaborare, executare, control), am tăiat pe viu mai multe scheme descoperite, am recuperat mai multe terenuri ale statului jinduite de raideri, am întinerit colectivele prin instituțiile subordonate, am modificat organigrama, am depistat majoritatea cârtițelor din minister(dar nu am reușit să le neutralizăm pe toate) și sunt sigur că în cazul în care se va păstra echipa de management, performanțele în agricultură vor crește semnificativ în următorii 2 ani! 
Referitor la reușitele MAIA în cele câteva luni cu Ministrul Sulă la conducere, mă voi referi separat.

2015 a fost un an solicitant, am luptat cu multe nedreptăți și cu sprijinul celor din jur am reușit să schimbăm câte ceva, și pentru că de asta am intrat în spațiul public, consider că toate reformele și transparența promovată anul acesta sunt mult prea puține, în 2016 vă promit că voi fi mai insistent, indiferent de postură și mai tăios!
În plan politic, împreună cu un grup mic de oameni sinceri și dezinteresați, am reușit să identificăm și să curățim spațiul public de o bună parte din armata de oameni plătiți bine de mafie să otrăvească opinia publică cu teze primite de la păpușar...
Tot politic societatea a așteptat o alternativă clasei politice actuale, care deși încă nu s-a consumat total, s-a erodat simțitor cu suportul unor raideri.

În general, 2015 a fost un an nu rău, solicitant, dar așa cum place oamenilor implicați- un an solicitant! păcat că piedicile din jur nu a permis să avem rezultate mai bune!


PS Vă urez un an curat, plin de realizări frumoase, cât mai puțini dușmani și doar oameni adevărați alături! Iar celor dragi vouă multă sănătate, bucurie și paza Celui de Sus!  Nouă tuturor ne doresc stabilitate și dezvoltare!
La mulți ani, stimați colegi de suferințe în acest petic de pământ românesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu